آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

آرشیدا ...خورشید خونه ما

اولین نوشته برای دخترم

1391/8/10 17:11
نویسنده : مامان ندا
465 بازدید
اشتراک گذاری

آرشیدای مامانی سلام                                                                                                                                                                                     شما الان 6ماهه هستی ویه دختر ناز و دوست داشتنی شدی. من و بابایی خیلی دوست داریم با اومدنت زندگیمون مثل رنگین کمون شده پر از شادی و شیرینی شده .خدارو به خاطر هدیه اش که تو هستی روزی هزار بار شکر میکنم...من برات یه دفتر خاطرات خوشگل درست کردم و از وقتی که باردار بودم تا حالا تمام اتفاقهاو خاطرات رو توش نوشتم و الان تصمیم گرفتم این وبلاگ رو هم برا درست کنم و لحظات شیرین با تو بودن و بزرگ شدنتو توی اون ثبت کنم تا در اینده از خوندن مطالب ودیدن عکسای خودت لذت ببری. امیدوارم اینجارو دوست داشته باشی ماچ قلب ماچ قلب ماچ قلب ماچ قلب ماچ قلب ماچ                                                                 niniweblog.com   فونت زيبا ساز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله جون
27 آبان 91 1:12



خوش اومدی خاله جونم دلم بلات تنگ شده هااااا
مامان طاها
11 آذر 91 16:21
چه دختر تپلی نازی داری
اسمشم خیلی خئشگله مثله وبللاگش


مرسی از لطفتون